Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 5, 2012
Image Size
231 KB
Resolution
434×710
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,823
Favourites
334 (who?)
Comments
71
Downloads
33
×
Crona and Ragnarock by Chihuahuas-are-Love Crona and Ragnarock by Chihuahuas-are-Love
Just a quick drawing of Crona and Ragnarock from Soul Eater I did out of boredom :3


Soul Eater (c) Atsushi Ōkubo
Add a Comment:
 
:iconcreepypastafreak241:
creepypastafreak241 Featured By Owner Feb 1, 2015  New member
this is great. but no matter what picture i look at, the gender is still undefinable. it's driving me nuts.
Reply
:icongorgon-crona:
Gorgon-Crona Featured By Owner Oct 27, 2014
SOOO KAWAII!!!!
Reply
:iconbutterscotch-scythe:
Butterscotch-Scythe Featured By Owner Apr 21, 2014  Hobbyist General Artist
Lol he's just like: Stahp ;_;
Reply
:iconchihuahuas-are-love:
Chihuahuas-are-Love Featured By Owner Apr 22, 2014
Haha XD
Reply
:iconbutterscotch-scythe:
Butterscotch-Scythe Featured By Owner Apr 23, 2014  Hobbyist General Artist
Stahhhppp :iconcantdealwithitplz:
Reply
:icongamerboy10107:
gamerboy10107 Featured By Owner Mar 25, 2014
aw
Reply
:iconinsanecatz:
InsaneCatz Featured By Owner Jan 17, 2014
Aw, this is so cute! keep up the work~
Reply
:iconchihuahuas-are-love:
Chihuahuas-are-Love Featured By Owner Jan 17, 2014
Thank you ^^
Reply
:iconinsanecatz:
InsaneCatz Featured By Owner Jan 17, 2014
your welcome
Reply
:iconchiyor:
ChiyoR Featured By Owner Oct 18, 2013  Hobbyist General Artist
I love these two soooo much, especially Cronas English voice actor!  
Reply
:iconchihuahuas-are-love:
Chihuahuas-are-Love Featured By Owner Oct 18, 2013
Haha XD Thank you
Reply
:iconchiyor:
ChiyoR Featured By Owner Oct 18, 2013  Hobbyist General Artist
:)
Reply
:iconvinnybot:
Vinnybot Featured By Owner May 18, 2013  Student Writer
i loce crona she is the half sibling to my oc
Reply
:iconmythraill:
Mythraill Featured By Owner Apr 28, 2013  Student Artist
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
CUTE!
KAYOOT!
KAWAII!
YAAAAAAAAAAAAH!
Reply
:iconchihuahuas-are-love:
Chihuahuas-are-Love Featured By Owner Apr 28, 2013
^^
Reply
:iconmythraill:
Mythraill Featured By Owner Apr 29, 2013  Student Artist
meep
Reply
:iconsouleater12367:
Souleater12367 Featured By Owner Mar 18, 2013
Aww
Reply
:iconchihuahuas-are-love:
Chihuahuas-are-Love Featured By Owner Mar 19, 2013
^^
Reply
:iconlittlecheri:
littlecheri Featured By Owner Feb 22, 2013  Hobbyist General Artist
AWW!!!!
Reply
:iconchihuahuas-are-love:
Chihuahuas-are-Love Featured By Owner Feb 22, 2013
^^
Reply
:iconyukimkitty-chan:
YukiMKitty-chan Featured By Owner Nov 15, 2012  Hobbyist Artist
:iconsokawaiiplz: so cuuuuuuute!!!!!<3 i love crona
Reply
:iconmythraill:
Mythraill Featured By Owner Apr 28, 2013  Student Artist
who doesnt love crona?
i support crona as a boy
Reply
:iconchihuahuas-are-love:
Chihuahuas-are-Love Featured By Owner Nov 15, 2012
Thank you ^^
Reply
:iconyukimkitty-chan:
YukiMKitty-chan Featured By Owner Nov 15, 2012  Hobbyist Artist
your so very welcome!~<3
Reply
:iconmeisterjay:
MeisterJay Featured By Owner Oct 21, 2012  Hobbyist Traditional Artist
he's so cute
Reply
:iconchihuahuas-are-love:
Chihuahuas-are-Love Featured By Owner Oct 21, 2012
Thank you ^^
Reply
:iconwholesomewriter32:
wholesomewriter32 Featured By Owner Oct 13, 2012  Student General Artist
dsmnjaksnfv;afn;fa Soo flippn' cute!
Reply
:iconchihuahuas-are-love:
Chihuahuas-are-Love Featured By Owner Oct 13, 2012
Haha! Thank you XD
Reply
:iconwholesomewriter32:
wholesomewriter32 Featured By Owner Oct 13, 2012  Student General Artist
No, thank you for drawing this!
Reply
:iconchihuahuas-are-love:
Chihuahuas-are-Love Featured By Owner Oct 13, 2012
Haha XD
Reply
:iconbaka4lifeandever:
Baka4lifeandever Featured By Owner Oct 13, 2012
this is sooooo adowabowwwll!!!!!!
Reply
:iconchihuahuas-are-love:
Chihuahuas-are-Love Featured By Owner Oct 13, 2012
Thank you XD
Reply
:iconbaka4lifeandever:
Baka4lifeandever Featured By Owner Oct 13, 2012
yep!!! ^^
Reply
:iconmar5hma110w:
MAR5HMA110W Featured By Owner Oct 10, 2012  Student Digital Artist
so cute. XD
Reply
:iconchihuahuas-are-love:
Chihuahuas-are-Love Featured By Owner Oct 10, 2012
Thank you XD
Reply
:iconninjayoshi28:
NinjaYoshi28 Featured By Owner Oct 8, 2012
Precious babies!
Reply
:iconchihuahuas-are-love:
Chihuahuas-are-Love Featured By Owner Oct 8, 2012
XD Haha
Reply
:iconedwin101:
edwin101 Featured By Owner Oct 7, 2012  Student Artist
Awwww cute x3
Reply
:iconchihuahuas-are-love:
Chihuahuas-are-Love Featured By Owner Oct 7, 2012
Thank you ^^
Reply
:iconedwin101:
edwin101 Featured By Owner Oct 7, 2012  Student Artist
:) Your welcome
Reply
:iconhalopanda:
halopanda Featured By Owner Oct 7, 2012  Hobbyist General Artist
OMGajsghdakjfgsfffff that is so cute! His/her little face. :3
Reply
:iconchihuahuas-are-love:
Chihuahuas-are-Love Featured By Owner Oct 7, 2012
Thank you XD And yes, the face is cute
Reply
:iconepic-otaku8:
epic-otaku8 Featured By Owner Oct 7, 2012  Hobbyist General Artist
I LOVE CRONAAAAA!!!!!!!!11
Reply
:iconchihuahuas-are-love:
Chihuahuas-are-Love Featured By Owner Oct 7, 2012
Me too!!! He is my fav!! OwO
Reply
:iconepic-otaku8:
epic-otaku8 Featured By Owner Oct 7, 2012  Hobbyist General Artist
yay
Reply
:iconepikfurry:
EpiKfurry Featured By Owner Oct 7, 2012  Hobbyist General Artist
OMGSOFRICKENCUTEILOVEYOU~~~ :iconcronahugplz:
Reply
:iconchihuahuas-are-love:
Chihuahuas-are-Love Featured By Owner Oct 7, 2012
Haha XD Thank you
Reply
:iconfluffysnail:
fluffysnail Featured By Owner Oct 7, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Awwwww! So cute! I luv cronas character, hes my fave from soul eater :3
Reply
:iconchihuahuas-are-love:
Chihuahuas-are-Love Featured By Owner Oct 7, 2012
Me too! ^^ He is so adorable!
Reply
:iconfluffysnail:
fluffysnail Featured By Owner Oct 7, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Ikr! ^.^
Reply
Add a Comment: